TISDAGEN DEN 21/12

Hallo hej, det var ett tag sen jag hade tid och framför allt ork att skriva här, men nu måste jag ta tag i mig själv.
I söndags efter jobbet på Saga form var det dags att ta in den efterlängtade granen och klä den fint och ta in alla mina små tomtar mmmmmmm.
Ronja var väldigt förväntansfull och tyckte det var jätte mysigt. Hon kom även på att hon gillade glögg vilket hon drack lite för jycket av haha...

Ok Vinnie har inte fattat detta han vill inte vara tomte bara ridkille hahah



mycket skall fixas inann man kan klä den....

En stolt Ronja...

En mysig Söndags kväll med familje mys på hög nivå....

I går jag jobbade jag på frejagården för första gången på en vecka. Det var mysigt att komma tillbaka och känna att man varit saknad och jag har saknat dom med. Men det var rörígt när någon annan varit i mitt kök och rört till det så nu har man fått göra ordning massa extra.

På eftermiddagen var det sista gången på Sagaform för denna gång och det var väldigt skönt. Har ingen som helst energi kvar i kroppen efter att jobbat fast man varit sjuk och jag känner mig helt slut. Men det var full rulle och tiden gick fort.

I dag har jag och Vinnie varit hos läkaren för att ta årover på han, allergi, gluten och ämnesomsättnings prover. Hoppas att allt kommer tillbaka negativit och att det inte visar något.
Efter Frea gården var det dags att jobba på Fröken Emma. Hur mysigt som helst att jobba med dessa goa brudar Emma, Anna och Camilla. De är verkligen ett gott gäng och jag trivs så bra med dom.
Det blev många skratt och mycket kladd eller hur Camilla ??????
Hitta en massasngt som vanligt.
TIPS om ni inte köpt något till eran kille eller bror, vi har fått in kanon snygga jeans från scott and soda i tre olika modeller.
fast i mörk demi..
sitter så snyggt på kan jag lova .......

Jag hittade detta fina linne från Vila till bra pris.


finns i både svart och vit med.....

I morgon har vi öppet på Fröken Emma och lilla jag och Milla`s skor ända till 20-00 så kom och köp de sista julklapparna vi slår även in dom åt er,

Nu skall jag äta och snart lägga mig och ladda inför morgondagens jobb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0