TA MIG HÄR IFRÅN....

Jag har blivit sjuk igen. I Onsdags fick jag hämta Ronja från dagis för hon hade feber och kände sig hängig. I går när jag vaknade hade jag världens huvudvärk och svin ont i halsen, mådde skit och kände mig febebrig,
Vem har tid med detta nu då??? Inte jag och jag orkar verkligen inte med det heller blir fan helt deppig.
I går trotsade jag mig själv så klart (idiotiskt jag vet) och satte upp julgardinerna, städade, tvättade och skurad badrummet, fixade pannkakor och gjorde en god köttgryta.
Jag vet att jag borde bara legat i sängen men som sagt jag har inte ro i kroppen när jag vet allt som skall göras.



Natten har varit skit jobbig, har hostat och huvudet har sprängts sönder. Var lika bra att gå upp i morse när klockan bara var tio i sju än att ligga där och må pyton.
I dag skulla jag ha gjort massor men får väl inse att kropp och knopp inte orkar nåt.
Skall försöka blunda för alla måsten och bara vara och bli frisk.

Ok nu har jag gnällt av mig lite, Trevlig Fredag på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0