Lördagen den 18:e

God morgon till er få som är vakna, jag är knappt själv vaken och hade behövt minst två timmar sömn till. Men det är inte jag som bestämer när vi skall upp utan min son och han är inne i en tidig period nu - tyvärr. Längtar tills han blir runt tre och kan smyga upp och titta på tv  själven stund och man kan ligga och dra sig i sängen en extra timme.  Men det kommer jag vet......

Min kropp värker och gör ont överallt, jag säger bara det träning är överskattat när man kan ha ett rejällt kroppsarbete. Jag har träningsvärk varj morgon i armar och kropp. Att jobba på sagaform gör mig absolut inte tjock, äta hinner man inte och sitta finns inte på kartan. Istället lyfter jag kartonger til en förbanelse, drar pallar och packar upp och så håller jag på i sju timmar. Inget glamorliv precis hahah.


Men för övrigt börjar äntligen huvudvärken och trycket över bihålorna släppa och det känns helt fantastiskt, sen att jag borde liggat hemma i sängen och tagit det lugnt är en annan ak. Svettas som en grus på nätterna skit äckligt men det är mitt egna fel. Men jag ser ett ljus på den mörka tunnel och till julafon hoppas jag hela familjen kan få vara friska.
Vinnie är äntligen fri från sin ögoninfektion men vi får ta deoppar några dagar till.

I dag skall jag därimot ha massa galmor . för jag skall jobba på frökem Emma och det skall bli så mysigt. I dag är det extra roligt då både Camilla och Emma skall jobba - mysigt. Det blir en massa nya snygga kläder för det är jag värd och en massa onyttiga kakor haha
Har ni inte köpt alla julklappar kom in och se vad vi har så hjälper vi er med tips, eller har du inte köpt nåt fint att ha till jul eller nyår? Då är det dags nu för vänta inte för länge st tar snabbt slut.
KOM KOM KOM

Nej nu skall jag ta mig nåt varmt så jag vaknar till liv och det är en blöja som luktar haha
Kram kram


Kommentarer
Postat av: syster yster

Ha en bra dag i glamourens tecken, själv åker jag till ishallen.

2010-12-18 @ 09:27:07
Postat av: Jessica

Ja lite glamor kan aldrig skada, men nu är det slut jag sitter i mina mysbyxor igen haha kram

2010-12-18 @ 15:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0