LÖRDAG 4/12

God kväll på er, nu sitter man här igen och skall skriva ner lite tankar. Men just nu värker bara huvudet, näsan rinner och jag hostar väl snart ut lugorna. Är så trött på att vara FÖRKYLD att jag går åt snart.
Men i dag trotsade jag förkyldningen och jobbade på Fröken Emma. Kände väl mig så där mysig när kag stod i kassan och hostade och kände hur bacillerna flög över allt.
Men det gick bra och det var helt ok med folk så jag orkade med.
Fått in massa nya kläder och smycken så jag trivdes.





denna härliga underkläning finns i massa färger och är grym..



I dag blir det jag och barnen  som har myskväll hemma utan hjärtat. Robban är med grabbarna i stan för att fira Shead som fyllt 30 år. Den firade han dock här hemma i min soffa med en mellan öl och choklad. Jag hoppas killarna får en toppen kväll och det är kul att dom träffas.
Vi skall äta varma mackor och godis så klart och titta på världens mysigaste pogram SÅ MYCKET BÄTTRE. Jag är helt för älskad i detta pogram och tycker dom är helt fantastiska på att göra om låtarna.


I morgon väntas det 5 års kalas och sen kanske adventsmys på ridskolan om vi hinner dit.
Trevlig kväll på er kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0