God Morgon!

Har ont i mitt huvud, att man efter två veckor fortfarande inte kan få bli frisk. Börjar tröttna på detta nu och nu har Vinnie blivit vrål förkyld med två rödsprängda svullna ögon och en massa hemska eksem på kroppen. NÄR TAR DET SLUT???
Nu hoppas jag att han hinner vila upp sig under helgen flr jag har hur mycket som helst att göra nu fram till jul. Jobb jobb jobb........

I går var det premiär för att slå upp dörrarna till Sagaforms butik. Oj oj oj vad folk hade längtat, det var kö utanför innan vi ens hann öppna haha
Hade fullt upp från första minut till sista sekund. Min kropp värker efter allt hård jobb i går, men fasiken vad kul det är. Massor av fina saker har vi fått in och jag kommer köpa massa julklappar där.





















Detta är lite av alla 300 artiklar vi har, men som sagt vänta inte för länge med att komma för sakerna tar fort slut.
Våra öppetider är mån-Fred 12.00-18.00 Lör-Sön 10.00-16.00 tom 23 dec. 


Nej nu måste jag sätta fart och ta några alvedon och sen äta frukost innan jag och Patricia åker in för att fixa ordning butiken för dagens shopping.
VI SES !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0