GOD JUL!!!!

Åres bästa dag på hela året är just i dag och det blir ju ännu bättre när det är kallt och vitt ute.
I dag är det altså julafton, dagen vi har stressat runt och härjat för. Men i dag skall det inte stressas bara njuta och mysa och se sina barns förväntningar.

Jag och Vinnie gick upp vi d sju i morse och då hade tomten minsan varit och ätit upp nästan all gröt.

mammas lilla tomtenisse...

Några av klapparna tomten lämnade av i natt...

Ljuset så tomten skulle hitta till rätt hus...

 

Denna dagen är den enda dagen man inte vill att sina barn skall sova länge på morgonen haha. Vi satt uppe och väntade på att Ronja som var sist skulle vakna.
Men inte ens hon kunde sova längre än till åtta.

Då var det dags att öppna julklapparna under Ronjas mini gran. Det var två paket till dom var och sen fick Ronja en skattkarta att följa. Efter två olika kartor hittade hon rätt till sitt stora paket.
Gissa om hon blev glad när hon öppnade det, men ärligt talat vet jag inte om hennes pappa var minst lika lycklig-
Det var det nya kineckt , alltså ett tv-spel så mycket vet jag.


Efter att Ronja och Robban spelat , jag och Vinnie tittat på hans nya Toy storie3 åt vi en god frukost. Sen trotsade Ronja och Robban vädret och gick med Mats och Fabian och åkte pulka nere i skolan. Men som sagt det var väldigt kallt ute så dom var snart hemma igen och drack varm choklad.
Snart är det dags för kalle anka sen bär det av hem till Robbans farmor och farfar för en underbar kväll.

GOD JUL alla mina vänner......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0