DAN FÖRE DOPPARE DAN....

God kväll mina vänner, nu är jag ÄNTLIGEN ledig i några dagar och min kropp skriker efter ledighet. Är så trött så trött och har noll energi kvar. Magen värker i dag och jag är på gränsen till krampanfall, tur att jag siter hemma i min soffa och bara skall vara hemma.

Denna veckan har varit mysig fast jag varit trött, på Fröken Emma har det blivit många goa skratt och tjejorna är toppen och givetvis Thomas oxå haha...
I dag har vi haft fullt upp med goa glada människor med syfte att köpa julklappar, ånga klappar slogs in och julpappret tog slut .
I dag på Freja hade vi bara två barn och det var super lugnt att jag nästan fick svårt att komma igång. Men vi skämde bort dom små barnen med en massa gott så dom var nog nöja. Är skönt att kunna bara gå runt och lalla lite. Men jag städade allt röda hemvisten noga i dag.



Nu i kväll skall jag slå in de sista julklapparna och sen skall vi ställa ut gröt till tomten så han hittar hit.
Sen när barnen äntligen somnat skall jag sätta mig i soffan med en kall öl och njuta till fullo.
Morgondagen kommer med en massa spännande fina paket och roliga överraskningar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0