Dag 9- Min Tro

Ja vad är min tro ? Jag kanske inte just tror på Jesus, Gud och att det som står i biblen till 100%, men jag tror defenitivt på något.
Jag ser mig inte som kristen på det sättet att jag ber och går i kyrkan, men min tro är ju endå kristendomen.

Jag tror på högre makter och det oförklarliga som man inte kan förklara alla gånger, jag vill tro på att det finns nåt efter denna värld och att man återförenas med sina nära och kära igen. Sen om det blir som en gräshoppa eller uggla det kan jag inte svara på.
Varför skulle vi leva i 80 år och sen bara försvinna, själen måste gå vidare....

Jag har upplevt det övernaturliga, vilket jag inte kommer berätta om här. Men jag vet att det finns och det är min tro.
Jag tror även att det finns liv på andra planeter, sen behöver det nödvändigtvis inte se ut som oss. Kanske mer som ET haha...
Varför skulle vi bara existera , kanske sitter på en annan planet och tror dom är de enda som existerar.

Huvudsakligen är att man har en tro på något, det hjälper en och gör det lättare att leva....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0