Dag 6 - min dag...

Ja vad skall jag börja, dagen startade med en lyxig frukost som serverades av Dregen. Det var champange , jordgubbar och allt vad man kan tänka sig.
Efter frukosten var det en frisör som var här som färgade och fixade med mitt hår och sen tog sig an mina ögonbryn.
Efter det var det dags att få snygga sexiga naglar med hjälp av en nagelspeciallist.



Efter denna härliga morgon kom det en bil och hämtade upp mig och körde mig till ett spa där jag nu tillbringat hela min dag. Det var helkroppsmassage, ansiktsbehandling och bubbel - verry nice!!
En helt vanlig dag i mitt liv alltså :)


Sen vaknade jag och var tät i näsan kunde inte andas, hostade och huvudet värkte sönder. Gick upp vid sju och då vaknade även Ronja som gensat ville ha frukost.
Efter det var det dags att pyssla med hennes önskelista till tomten som hon skall ge Tomten  på Söndag.
Kassta i mig två huvdvärkstabletter och bad till högre makter om att orka denna dag.

Vinnie vaknade vid kvart över åtta sen var det full rull i huset, kunde dock muta barnen med att sätta på Toy story som nu är nr ett att se på.
Jag la mig på soffan och försökte vila.........


Vid tre hämtade vi Ronjas stora kärlek och barndomsvän Ted. Dom har inte lekt på över ett halvår och det var två helt galna lyckliga barn som mötes och kramades haha den kärleken den kärleken. Dom är så jäkla söta, dom berättar för varandra att dom älskar varandra m.m. MYSIGT att ha han här hos oss.


Ronja och Ted - 05 söta som bara den...

5 år senare...

Kvällen skall spenderas i liggandes position framför skidskytte och sen idol.
Det var min dag det - spännande inte men verklighet.

Trevlig kväll och heja JAY!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0