Dag 20- Denna månaden...

Denna månad är snart slut och det känns helt ok för min del.
December månad har för min del bestått i jobb, jobb, jobb, advent, julsaker, fixa julklappar, frysa, lite mer jobb, stress och slutligen en helt underbar julhelg med  en massa lyckliga stunder för mina barn.

Jag har väl gått upp 2 kg av allt ätande och som vanligt har det satt sig på magen och rumpan vilket jag är såååå tacksam över.
Träningen har lyst med sin frånvaro och all lust till att träna har gått och gömt sig i en mörk gaderob.

Nu återstår bara en ynka dag kvar på denna månad och detta år och det kommer bli den bästa på hela månaden.
Eftersom våra bästa vänner gottar sig i Spanien har vi bestämt att fira nyår hemma med bara familjen. Vi skall gå i pyjamas länge, äta en sen lång frukost, åka pulka och kanske grilla lite korv och avsluta kvällen med god mat och dryck spela spel med barnen och titta på raketer. Hur underbart som helst.
Bättre start på det nya året kan man inte få.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0