Dag 16 - min försra Kyss....


Jaha då skall vi se haha, nej jag kommer faktiskt i håg min första kyss.
Jag var runt tolv och vi hade hyrt en stuga på Åsas camping. Våra grannar var en annan familj här i från Bollebygd och dom fick de sista dagarna besök av deras vänner. Familjen hade en son i min ålder från Göteborg.
Han och jag blev väl lite små kära i varandra och en kväll i ett förtält framfören skräkfilm kysste han mig. Vist har jag pussat killar innan men när killen helt plötsligt slängde in sin tunga i min mun höll jag på att dö haha var inte beredd.
Men vi hängde i hop ett tag sen ville jag inte mer var ung och inte redo för en kille från stan.
Men det var min första kyss och jag tycker det är mysigt att jag kommer i håg den så starkt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0