Dag 15- MINA DRÖMMAR...

Ja drömmar kan man tolka som man vill som med allt annat. Men för mig kan det vara samma som att önska.
Hade jag fått en önskan som skulle gå i uppfyllese vore de att min pappa levde och aldrig blev sjuk. Att han och mamma fått leva så lyckliga tillsammans som jag mins, att mina barn fått en morfar som hade älskat dom otroligt mycket. Det hade varit det enda jag vellat ha.

Sen är min dröm att mina  barn skall få vara friska och aldrig uppleva mobbing, hemskheter och olyckor. Att deras liv bara blir fyllt med en massa kärlek och godhet. Vist kan men inte skydda dom mot allt ont men som sagt det är min dröm..

Pengar och matriella saker kan jag vara utan bara mina nära och kära får vara friska och leva ett långt långt liv.
Men vist ett fett bankonto hade jag inte sagt nej till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0