DAG 13 - den här veckan...

Ni som följer min blogg vet redan hur denna veckan började med besök hos läkaren.
Men annars ser denna veckan ut så här:
Försöka hitta barnvakter till mina barn från halv två på eftermiddagen eftersom jag inte kan lämna dom på dagis . I går hade Kerstin och Rolf dom och sen kom mamma och hämtade dom och tog med dom hem till henne.
I dag skall dom hem till Gun och rolf tills mamma hämtar dom. Tur man har så mycket snälla människor runt sig som ställer upp- ;ina barn tycker oxå det är skönt att få komma hemifrån lite.

Jag jobbar hela denna vecka på Saga form och det är en hel del att göra och en massa nya saker skall in. Ja vet att jag är sjuk och borde ligga i sämgen, men det går bara inte nu. Skall ta hand om mig själv efter jul.

På Lördag skall jag jobba på Fröken Emma och det blir skönt att slippa åka till borås och vara bland all smuts.

Detta är min vecka inte den mest spännande kanske........

















Lite av alla nyhter som kommer/kommit in i affären.
xoxo....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0