ANDRA ADVENT!!

Just nu känner jag mig helt upprymd i hela kroppen som en liten flicka på sju bast.
Har tillbringat kvällen på ridskolan och det var helt underbart. Dom hade tänt hundratals marschaller runt hela ridskolan och till vädret kändes det så mysigt.
När vi kom till stallet och tittade in i stora stallet satt tomten i en spilta, Ronja blev lite generad men samtidigt otroligt glad.
Hon lämnade sin önskelista till tomten och pratade med han en stund. Efter det gick vi en härlig tipspromenad i skogen och det var lite spännande haha

Ronja prövade även på att åka bob efter en fyrhjuling och det var ur häftigt . Hon skratta så hon ramla av med ansiktet rätt ner i snön haha
Hon fick åka i padocken hur länge som helst och det var tydligen roligare än Liseberg. Nu måste Robban fixa detta på sin fyrhjuling tycker Ronja.
Kvällen avslutades med ridning en stund i ridhuset och det var en perfekt avslut på kvällen.

Tack snälla för att ni fixade detta och vi som var där uppskattade det otroligt mycket.

Innan i dag har Ronja varit på bowling kalas hos Elin och det var skit roligt. Ronja tycker det är jätte kul och var nöjd. Vi säger grattis Elin på 5 års dagen i förskott.

Nu skall jag inta soffan och försöka samla lite kraft och energi för att kunna orka jobba i morgon. Hatar denna hostan och huvudvärk som bara blir värre och värre. Jag måste verkligen bli frisk nu.



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh vad glad jag bllir, kul att det var uppskattat :)

2010-12-05 @ 18:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0