7/12 Tisdag!

Äntligen en kväll hemma utan nåt som skall göras - underbart.
Min förkyldning ger sig aldrig och nätterna är super jobbaiga med hosta och hosta, är helt slut när jag skall upp kvart över fem på morgonen.

I går var det sisata gången på min träning för Bif, lite sorgligt för denna terminen har jag haft två helt underbara grupper med super människor. Vi har haft skit kul tillsammans.
Men jag skall inte förneka att det skall bli skönt att passa tider och alltid vara på topp. Nu skall jag försöka hitta nya övningar till nästa år.
Tack snälla söta Jennie för den goa presenten, det värmde mitt hjärta!

Nu har Ronja bakat muffins till oss och jag skall tvätta , städa och fixa ordning för sen kommer jag ha fullt upp.
Från och med i morgon börjar jag jobba dubbel tom 23/12 blir tuffa långa dagar för mig men samtidigt skall det bli super kul.
På Fredag slår vi upp dörrarna till Saga forms vinter butik 12-18.00 på vardagarna och 10-16.00. Plats Hulta vid sagaforms huvudkontor , ingång under nr4.
Tills dess skall jag in i morgon och på Torsdag för att fixa och göra ordning affären.

Nej nu blir det inte mer här, skall hänga tvätt och sätta på potatisen.
Ha det bra KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0