31 DEC.....

Sista dagen på 2010 är kommen och vad skall man säga?
Jag måst erkänna att jag har haft ett toppen år 2010 och tycker det har bjudit på många bra stunder och ögonblick .
Hade bestämt mig i dag för ett exakt ett år sedan att 2010 skulle bli det bästa året på länge och jag tycker det blev så.

Året börjde med mycket snö och det såg väl ut som det gjorde nu ute.
Jag började jobba extra hos Anna på lilla stjärna i Ubbhult och fick pröva på något nytt som jag inte gjort innan.
Efter lilla stjärna började jag jobba på Fröken Emma och lilla jag och det är jag evigt tacksam för. Har lärt känna tre fantastiska tjejor Emma; Anna och Camilla som jag har skit kul med. Tyvärr hinner vi inte träffas utanför jobbet då alla har fullt upp.
Men snart skall vi allt ha en tjejkväll. Men vilket fall som helst har jag fått tre nya vänner.....

Ronja fyllde fem år och detta firade hon genom att bjuda hem sitt dagis på kalas utanför oss på lekplastsen. Solen sken och det blev hur lyckat som helst. Barnen lekte och Ronja njöt.
Vi åkte till Astrid lindgrensvärld hela familjen och hade en toppen helg tillsammans,

Robban jobbade inte lika mycket och vi hade mer familjetid tillsammans.


Jag fick vara ansvarig på Sagaforms sommarbutik vilket var en ny erfarenhet för mig. Mycket ansvar och mycket lärorikt. Lärde känna ännu mer nya människor i mitt liv och en fot in på Saga form.
Nu under hösten har jag fått lära mig fakturering och oder vilket är skit bra.

Alltså under 2010 har jag lärt mig att jobba i butik, ansvara över butik, personal och fått lära mig att jobba med oder och fakturering på ett stort företag - inte illa !

Över midsommar spenderade vi den bästa veckan på väldigt väldigt länge i Strömstad. Hela den veckan var helt fantastiskt med strålande sol, god mat och underbar familj. Säger bara sommaren i Sverige slår vilket land utomlands som helst.



Min kära morbro gick bort efter flera års sjukdom som bara gick åt fel håll och blev värre och värre. Saknade är stor men lugnet över att han har det bra nu och inte lider är desto större och det känns bra. Begravningen var vacker och solen sken utanför fönstret och det kändes som det blev ett bra avslut med min morbro Kent. Vila i fred.......

Träningen har gått bra och mitt mål att sprida Coren har varit lyckosam. Fler och fler får upp ögonen och inser hur viktig denna träningsform är.
Har börjat leda pass på vårat gym här i Bollebygd och det har varit roligt. Bif fortsätter sitt goda arbete och vi försöker hela tiden förnya och insperera.

Jag fick ett nytt jobb i Okt på Frejagården . Jag blev ansvarig för kök och städ. även detta en ny erfarenhet.
Jag har aldrig jobbat med mat och fått lära mig en massa .
Frejagården har helt underbar personal och jag trivs verkligen att jobba där. Men jag är oxå väldigt säker på att det inte är det jag vill göra för all framtid haha
Men det passar mig bra nu när barnen är små. Jag jobbar 7-13.30 och sen får mina barn vara hemma hela eftermiddagen. Längtar efter våren när vi kan hitta på en massa mys och bus efter jobbet. VÄGRAR JOBBA HELTID, hellre fattig haha...

Ronja har haft sin första egna fest. Det blev en pjamasparty och det kommer vi absolut göra om. Barnen hade skir kul och dom lekte och dansade hela kvällen lång. Vem vet vad det blir 2011 kanske ett disco.


Jag har tillbringat många timmar med Heena så dom flyttade granne med oss i Februri. Vi har tillbringat en grym weekwnd i Malmö och nästa år får vi styra vårt mål mot nån annan stad.
Henne önskar jag att 2011 blir det bästa året och att det blir ett litet liv att älska.

Tyvärr har magen varit jobbig 2010 och vi har varit sjuka väldigt mycket. Jag har förlorat en väldigt kär och viktig person i mitt liv, men vem vet kanske kommer vi hitta tillbaks till varandra igen under 2011.



Jag har stora förhoppningar på nästa år och det skall bli en hel del förändringar. Jag skall ta tag i hel del drömar jag har och försöka förverkla eller komma dom närmare .
Jag skall leva mer och slippa eller ta bort en massa måsten.

Träningen skall bli ett stort fokus på och jag skall ner några kg innan sommaren som alltid haha Jag skall ta tag i vissa beroenden som näspej och försöka bli fri en gång för alla.
Jag skall umgås mer med mina vänner och gå ut och dans mera . Det är mina nyårs löften 2011.






HA ETT UNDERBART GOTT NYTT ÅR......................

Kommentarer
Postat av: kär och galen

God fortsättning och jag ser fram i mot att få läsa din blogg 2011.

2011-01-01 @ 08:54:54
Postat av: syster yster

Jag önskar dig och dina ett gott 2011.

we love you!

2011-01-01 @ 14:58:53
Postat av: Camilla

Hej hej min nya vän!!!



Hoppas året startat bra.

Och ja en sån tur att du började på fröken Emma och lilla jag så vi träffades!

Kommer nog bli ett bra år med mycke skvaller!!



Ha det gott vännen!

Kram Camilla.

2011-01-01 @ 19:09:30
URL: http://www.melker08.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0