28/12.....

God kväll..
Vad kallt det varit i dag, -21 i morse när jag och mina stackars barn åkte till dagis. Men tur at de finns bra kläder .
Men jag skulle mycket hellre stannat hemma med mina barn och myst i pyjamas ha dagen.

I dag åkte min syster hem med barnen och jag vet att Ronja tycker det är skit tråkigt. Men det blev två dagar med sina kusiner åtminstone och det var super mysigt.
Nästa gång får vi åke upp till dom och hälsa på.
Jag fick ju ett presentkort på make up store av syster och hon fick ett av mig när hon fyllde år så nu skall vi ta nån dag framöver och lyxa till det.

Annars har jag klippt mig i dag hos världens bästa Petra på Vivåga. Är skit nöjd och allt hår åkte av haha. Finns det något bättre än när man hittar en frisör som man barakan sätta sig hos och slappna av för man vet att det alltid blir bra.
Tack snälla snälla Petra för denna gång.


Jaha annars var det det här med träningen som jag aldrig orkar ta tag i :(
Har väl gått upp två kg över jul och nu jäklar blir det hårdträning hela våren. Men det tar i mot just nu måste jag erkänna. Skall börja fixa med ny musik så kanske jag hittar motivationen igen. Sen blir det kurs den 15 januari och då jäklar skall jag bli inspererad.
Men denna vecka blir det att njuta sista gången innan allvaret börjar.



Nej nu skall jag snart lägga min prins och sen blir det att inta soffan en stund innan resten av familjen kommer hem. I morgon blir det dubbeljobb för min del. Först dagis sen sagaform, men det skall bli kul att träffa dom igen.
Ha det bra alla vänner....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0