27-12-2010

God Morgon på er stackare som jag måste ge oss i väg och jobba.  Fast åt andra sidan har jag inte så ont av det, tycker det är helt ok att jobba dessa dagar för det är så lugnt och skönt.
Dåligt samvete att behöva lämna barnen på dagis dock, men vad gör man när både jag och Robban måste jobba.
Får trösta mig med att dom inte behöver vara där så länge.

Julen har varit underbar men intensiv, vilket inte är så konstigt när det blir så kort . Men på Julafton var vi hemma hela förmiddagen och det var super skönt att slippa stressa.
Kvällen spenderades hos Kerstin och Rolf tillsammans med min mamma, moster, mormor, barnens farmor , farfar och Omar.
Vi åt tills vi sprack som alla andra haha varför äter man alltid för mycket?

Efter maten såg vi utanför fönstret att tomten kom med en stor säck. Ronja blev helt lyrisk och öppnade fönstret och roppade till tomten ;
- Här är vi.....
Tänk vad underbart det är när barnen fortfarande tror på tomten, barnens förväntan och ögonen som lyser vill aldrig att det skall ta slut.

Vinne var modig och hälsade glatt på Tomten, han fattar väl inget Men Ronja var alltid rädd för Tomten upp till fyra år.
Många många julklappar blev det och alla blev så nöjda.

Jag fick en massa fina julklappar av mitt hjärta och jag blev super glad. Tack älskling.


mitt coola armband..


Och nu luktar jag såååååå gott.....

Var två trötta barn som vi fick med oss hem, men otroligt nöjda. Ronja tyckte detta var den bästa julafton någonsin och det är ett bra betyg.

Nej nu skall jag börja sätta fart och väcka Ronja som fortfarande sover...
Ha en bra dag kram....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0