TORSDAG.....

God Morgon, i dag har vi sov morgon och det käns så skönt att slippa stressa med barnen. Jag börjar inte jobba förrän klockan elva i dag på freja gården.
Barnen ligger i soffan och kollar på Pippi, är överlycklig att min son ÄNTLIGEN hittat nåt han gillar på tv. Pippi är numera Vinnies stora idol och han vill bara titta på henne, men jag är nöjd för jag hatar tecknade program och jag älskar Astrid Lindgren. Ronja var likadan det första hon började titta på var Pippi.




I går hade jag och Challe våra första pass nere på gymmet. Vi var lite nervösa innan passet eftersom man inte viste om det skulle komma några. Jag vet att många numera är sugna att pröva de nya passen som inte funnits i Bollebygd innan som Afrodanse, Bodypump och bodycombot . Men det var allt lite folk som vågade sig på att pröva Coren och Stepen.
Stepen är ett riktigt kraftprov , med svåra övningar och tuff musik - ingen vila ingen ro precis som det skall vara. Men jag var rätt så nöjd efter passet, men det kan alltid bli bättre och det kommer bli bättre.

Nu laddar jag om batterierna till Måndag då det är ett nytt Core pass och  ett annat Step pass. Längtar skit mycket till mina Måndagar, där känner jag mig hemma haha älskar min svettiga gympahall . Vet bara inte hur jag skall hinna med allt, men det får gå på nåt sätt. Jobbar bäst under stress.....

I dag har Ronja sin ridning, och det är lika mysigt som vanligt. Hoppas det går lika bra som förra gången.

Ha det bäst kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0