TORSDAG IGEN!!!!

Jaha då var det snart helg igen, tycker inte man gör något men ändå rusar dagarna förbi. Jaha vad har hänt sen sist då? Jo jag och mamma åkte allt och kollade på tyg i Tisdags och det blev riktigt lyckat för min del. Ville ha nytt tyg till gardiner i köket och vardagsrummet och för en gång skull hitade jag nåt som kändes helrätt.
Detta blev resultatet.
kanske inte det bästa kortet...

köket, snett men det skall fixas.

Nu skall det köpas fler av dessa kuddar och sen måste jag hitta nya plädar.

Efter det blev det glass i solen med mamma och barnen som varit så snälla och duktiga och följt med mig fast det inte var så roligt för dom.

I går Onsdag regnade det och regnade, man blir ju alldeles knäpp när det bara regnar  hela tiden. Ronja hade med sig sin söta dagiskompis Leia hem i går. Vi var på glassbaren och åt glass i stora lass, sen var vi bara hemma eftersom det var så tråkigt väder. Tjejorna lekte kanon bra och dom gjorde fina halsband till mig som jag fick - gulligt!!
Dagen avslutades med pickinick i Ronjas rum med plättar och sylt.

På kvällen var jag och Challe på gymet för att träna igenom våra nya pass. Blev inte riktigt som vi planerat , men stepen kommer att bli bra. Vi tränade och övade i över 1 1/2 TIMME sen var jag helt slut. Men nu vill man bara start upp alla pass. SÅÅÅÅÅÅÅ ROLIGT KOMMER DET BLI!!!

I dag har jag varit på arbetsförmedlingen, hatar det stället och känner mig helt jäkla misslyckad men vad fan skall man göra då. Nu har jag lite jobb jag skall söka så får vi se vad som händer i framtiden. Men nåt skall jag väl hitta på åtmisntone får inte bli deppad.  Och nu kommer solen fram - LYCKA!

Annars blir det lugnt idag , inga planer alls för denna dagen.
xoxo......

Kommentarer
Postat av: syster yster

Såna gardiner vill jag också ha. :)

2010-08-12 @ 20:54:24
Postat av: Jessica

Vilka menar du??? Skall jag köpa åt dig??? Vist var dom snygga :)

2010-08-13 @ 08:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0