TISDAGEN DEN 10/8...

God morgon på er alla som är vakna vid den här tiden, antar att de flesta av er har börjat jobba denna veckan.  Själv jobbade jag min sista dag på saga form i går med att inventera alla saker som fanns kvar, men det gick snabbt och jag var hemma igen vid tre tiden. Jaha nu då? Då var man arbetslös igen  och det känns otroligt frusterande, måste verkligen hitta mig ett jobb........

Skall ta tag i mitt liv nästa vecka, denna veckan skall jag bara försöka bli frisk nån jäkla gång. Nu har jag varit förkyld en vecka och det känns  som om jag brinner i kroppen, är så förbanat varm hela tiden. Men nu när jag skall vara ledig skall jag väl bli frisk fort.

I dag skall det inte REGNA och då får vi passa på att hitta på nåt ute, kanske cykla iväg nånstans med lite fika och mys. Inte för att denna kropp behöver mer fika o mys haha men som sagt nästa vecka skall jag ta tag i mitt liv.
Vi skall umgås med vår finaste vänner som ÄNTLIGEN är hemma från alla sina resor, men jag antar att dom fortfarande sover. Ronja är åtminstone glad över att ha sin Filippa hemma och dom leker o leker hela tiden.
Skulle även vilja åka och titta på tyg i dag, vill ha nytt till både vardagsrummet och köket. Nu vill man göra det lite höst mysigt. Får se om mamma är sugen när hon slutar jobba i dag, måste alltid ha med mamam...

Ok, vad innebär det att ta tag i mitt liv då???
Jo jag skall under nästa vecka ta tag i alla min träningspass som snart skall vara klara och funka. Jag skall göra ett step pass med en hel del styrka med hantlar , jag skall göra ett nytt core pass med lite nya spännande övningar och troligtvis blir det att göra ett core pass till personalen på dagis. Musiken är i stort sett klar vilket är en jäkla tur. Sen skall jag träna och lära mig passen utantill.
Challe och jag skall lära oss vårat step och core pass till gymet utantill och musiken skall fixas till det. INTE NÅT ATT GÖRA och jag är så jäkla otränad, men jag vet att dom där magmusklerna finns gömda där under nånstans och dom skall snart vara på väg starkare än någonsin.
Jag hoppas ni kommer och tränar stenhårt  denna termin, för det blir en sjukt bra termin.

Sen skall jag komma på vad jag vill göra med mitt liv. Skall jag fortsätta att gå som timanställ ett tag till tills jag är 100 % säker på vad jag vill göra???
Skall jag börja plugga??? och vad skall jag då plugga till???
- små kurser inom sjukvård?
-sjuksköterska?
- eller satsa på nåt helt annat som tex polis???
Många frågor i mitt huvud och jag måste verkligen fundera och ta redan på svaren till dom...

Nej nu skall jag fixa lite här hemma och köra en sväng med dammsugan, sen skall jag in i duschen och pigga på mig.
Har ni ett ledigt jobb vet ni vart ni hittar mig ;)
HA EN BRA DAG xoxo.............

min goaste prins.

Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄNGTAR EFTER DIN TRÄNING......................

2010-08-10 @ 18:42:30
Postat av: syster yster

POLIS, tycker jag. det skulle du passa som. Och du hör ju också. SATSA det är många år som du ska jobba och den utbildningen är väl bara två år.

2010-08-11 @ 20:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0