SOVA SOVA SÄNG SÄNG....

Nu vill jag bara lägga mig i min underbara säng och sluta mina ögon och sova en lång lång natt.
Är helt slut efter dagens arbete och att inte vara helt frisk tar på krafterna. Tyvärr är det nu Vinnies tur att bli sjuk ( IGEN) , han är tungandad, hostar och är alldels gegig i öronen. Blir alvedon och i värsta fall  hostmedicin kur för honom nu, orkar inte springa ner vårdcentralen. Vill helst slippa ge pencillin till mina barn.
Ronja börjar sakta men säkert bli frisk tack vare alla som hjälpt till att passa henne så hon sluppit vara på dagis. Känns för jävligt att behöva lämna bort barnen när dom är sjuka för att jobba, men denna gången hade jag faktiskt inget val.

Vinnie har i dag tillbringat halv dagen med underbara Kerstin och Rolf och sen hämtade mamma han vid två tiden. Ronja fick vara med min moster som åkte ända från Götborg för  att hitta på roliga saker med Ronja . Tänk vilken underbar släkt jag har som alltid ställer upp för mina barn. Är lyckligt lottad!

I dag hade vi en annons ute i tidningen om att saga form  stänger i morgon och att vi har nedsatta priser. Folk var helt galna och det var så mycket folk att jag inte trodde mina ögon. Har inte varit så mycket människor sen vi öppnade första helgen. Kan säga att jag sålde för ganska mycket pengar i dag, vilket är skit kul. Men det var som sagt att göra från första stund till sista minut.
Hoppas på en lika bra dag i morgon nu innan vi stänger.

Nej nu skall jag snart borsta mina tänder och gå och lägga mig.
God natt!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0