Shrek..

I  dag var det inget roligt väder att vakna till, regn regn och nu börjar man faktiskt tröttna på regnet. Jag fick sovmorgon i morse och sov till halv tio, sen var jag nöjd.
Vi hade en lugn start på dagen och jag låg mest i sängen och kollade på maraton. Helt sjukt vad dessa killar springer snabbt, dom springer 4-5 mil på 2 tim och 20 minuter. Det kallar jag att springa det..

Vid halv två lämnade vi Vinnie hos farmor och farfar eftersom han är för liten för att följa med på bio och han är inte det minsta intresserad av tv eller nåt sånt.
Vi andra drog inte till Göteborg för att titta på Shrek som vi ännu inte har sett. Vi kom ner en bra stund innan filmen började eftersom vi var tvugna att hämta ut biljetterna, så vi slog oss ner på deras uteservering och njöt av solen som tittade fram på dagen.


mitt hjärta.....
pappa vill ha godiset...


Filmen var hel skön , men man kan inte förvänta sig något annat av shrek eller vad säger ni? Att det var 3D förstärkte bara filmen. Många goa skratt blev det  och har ni inte sett den tycker jag absolut ni skall ta med era barn och se den.

Nu har vi haft en mysig helg hela familjen och det var verkligen roligt. I morgon börjar allvaret för Robban och på Tisdag börjar jag jobba min absolut sista vecka på saga form. Barnen skall till dagis efter ett långt sommarlov. Tror det kan bli roligt för dom att få leka och träffa lite kompisar.

XOXO.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0