Onsdag den 4:E

Då var det dags igen med en ny sjukstuga här hemma och denna gången kommer då så otroligt opassande.
Ronja har varit slö några dagaroch haft lite rinnande näsa, i går vaknade jag med ond hals och ett huvud som värkte. Men vad gör man min vecka på saga form så det var bara att lämna barnen på dagis i går. Som tur är går dom hos min mamma som tog¨med dom hem i går.
Men det visade sig att Ronja har feber och inte alls känner sig bra. Vad gör man när man för en gång skull MÅSTE jobba?
Tur man har världens gulligaste gamlefarmor och gamlefarfar som ställer upp i alla lägen. I dag får alltså Ronja vara där tills mamma hämtar henne.
Själv får man proppa i sig massa alvedon och bita ihop....

Sista veckan på Saga form och har ni ännu inte varit där kan det vara en ide att åka dit nu. I dag kommer jag sänka priset på en heldel grejor och kommer troligtvis få in nya saker i eftermiddag. Alltså kan vara värt ett besök nu de sista dagarna...


Tack snälla mamma för att du alltid ställer upp och tar hand om mina barn..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0