LÖRDAG!!!

Hej hopp på er, nu skall vi snart ge oss iväg till barnens Farmor och farfar för lite kräftskiva. Skall bli hur gott som helst, jag älskar verkligen skaldjur som kräftor och räkor så jag ser jätte mycket fram i mot detta.
Hela familjen skall vara med och det blir väl att vi stannar över natten så man kan ta sig nåt gott att dricka till :)



I dag har Ronja varit på kalas hos gulliga Leia och det hade varit hur kul som helst. Roligt med lite kalas för barnen. Själv har jag jobbat på Fröken Emma och lilla jag.
Gud vad mycket snygga kläder dom fått in , man längtar till och med till hösten så man kan använda allt nytt. Gillar hösten. Det var full rulle och snart kommer som sagt skorna och det kommer bli hur grymt som helst.

He en trevlig Lördag kväll kram....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0