HURRA HURRA FÖR MIG!!!

Grattis till mig själv då som i dag fyller 32 år, inte klokt känner mig knappt äldre än 24. Men det var en lögn för jag är hundra gånger tröttare än vad jag var för tio år sedan, så vist märker man att man blir äldre. Men jag har inte ont av att bli äldre som alla vist verkar tro, då alla frågar hur känns det nu då??? Jo det känns precis som det gjorde i går och för ett år sedan, ingen större skillnad och ännu syns inga rynkor till haha. Nej vad skall jag få panik över, lever med killen jag älskar, har två friska underbara barn och tak över huvudet och mat på bordet - inte dåligt för en tjej i min ålder.

I morse väckte min prinsessa mig med ett litet paket och sen visade det sig att hon hade dukat fram frukost till mig och Vinnie så klart. Blir man lycklig då tror ni? Vad kan slå det, inget kan jag säga. Tänk min 5 åriga dotter gick upp före mig i morse och fixade frukost till sin mamma som fyllde år, det kallas KÄRLEK!
ÄLSKAR DIG !!

Vid tre tiden hade i lite kalas med finaste Helena och Filippa. Det blev glass i stora lass, kola/chokladsås, stösel och massa olika kakor - jätte gott!! Vad gör man inte, fyller man år så gör man. Efter att ha myst en stund skickade jag i väg Helena till gymmet fast det skulle jag oxå behövt men inte med barnen. Jag och Vinnie gick ute till lekolasten och myste ute med söta Gittan. Tur man har så mysiga grannar.

Vid fem tiden kom Robban och mamma hem och det blev äntligen lite mer paket haha klart man gillar paket, det blir man väl aldrig för gammal för. Mamma hade tagit med sig Ronja till blomsteraffären så hon fick köpa blommor till mig och som vanligt när Ronja får välja helt själv blir det kanon vackra. 
AV min underbara älskling som ALLTID ger mig gryma presenter fick jag ett par skor. Fattar ni vad grym han är. Så nu är jag den första i Bollebygd med skor från den nya skoaffären , oh jag älskar dom... Tack Camilla/Emma för att Robban fick köpa dom innan ni öppnat.
OCH ROBBAN JAG ÄLSKAR DIG OCH SKORNA!!





Av mamma fick jag massa bra saker, hon vet alltid vaf hennes dotter behöver. Antar att det är sånt mammor bara vet. Fick bla presentkort från kicks, en ny bh och lite hudvårdsprodukter. Tack snälla mamma för allt , jag älskar dig.
Givetvis fick även barnen presenter från mamma.
Vi åt en god middag och avslutade kvällen med en kladdig chokladtårta så nu har jag väl lagt på mig 2 kg .




Fick även blommor av svärmor..


Tack alla som har förgyllat min dag med sms, samtal och hälsningar på Fb, jag blir/blev jätte glad skall ni veta. Nej nu skall jag fortsätta min kväll med en kall öl.

Kram xoxo....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilka snygga skor du fått. Vart köper man dom?

2010-08-18 @ 10:21:05
Postat av: Helena

Fan va snygga dem va skorna!!! Det var du värd =)... Min present kommer senare.... Alltid massa på G, ha ha... Kraaaam

2010-08-18 @ 17:18:48
Postat av: Jessica

Vist var dom fina, jag älskar dom....

2010-08-19 @ 08:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0