FREDAGEN DEN 13:e

Peppar peppar har vi inte råkat ut för några tråkigheter i dag eller haft nån speciell otur och jag hoppas det fortsätter så. Vist det är väl bara en skröna men ändå. Hoppas ni andra oxå haft en het vanlig dag som alla andra dagar.

I dag har vi tagit det väldigt lugnt, Vinnie är små sjuk igen och har fått svamp på tugan så han har varit lite halv seg.  Som tur var räddades Ronja av Anna-Carin som är mamam till Olle  och frågade om Ronja ville komma dit och leka. Jag körde dit Ronja vid halv elva sen kom hon inte hem förän vid halv sex. Dom hade lekt och haft hur kul som helst. Tycker det är roligt när dom nu börjar komma i den åldern då dom vill leka och träffa kompisar. Tack snälla Anna-Carin för att Ronja fick vara hos er i dag.

Jag och Vinnie fick besök av mamma som slutade tidigt i dag. Vi grejade lite här hemma medans prinsen sov. Hittar inte alla Vinnies kläder och blir helt galen när jag inte vet vart dom tagit vägen. Är ett par Nova star shorts, villervalla tröja, Gant hatt och ett par Nova star byxor. Vi letade överallt men jag kan inte hitta dom, hoppas inte att det är så tråkigt att dom försvunnit på dagis vilket verkar som det troliga . Man vill inte tro att föräldrar snor andras barns kläder. Får leta ännu mer en gång till :(

När Vinnie vaknade tog vi oss ut på en liten sväng och givetvis hamnade man på glassbaren, fy fy nu måste det bli skärpning. Men det är otroligt gott med glass. När vi kom hem stannade jag och Vinnie ute på lekplatsen och tillbringade eftermiddagen ute med trevliga grannar. När Ronja och Robban kom hem blev det en cykeltur för hela familjen.
Nu blir det Fredagsmys med alla mina älsklingar!!!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Att tro på att Fredag den 13:e är en otursdag är ungefär lika moget som att tro på tomten.

2010-08-14 @ 10:04:44
Postat av: Jessica

Tur att jag är omogen då - IDIOT!

2010-08-14 @ 17:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0