FILMTIPS!!!

I helgen har jag sett två gryma filmer och så otroligt olika varandra. I Fredags kväll var det ÄNTLIGEN dags för min favorit Eclipse. Älskar den , fast att detta är den sämsta av de fyra filmerna. När film nr 4 kommer  skall jag ha en tjejkväll/maraton med dessa fyra filmer för mina vänner som inte sett nån än...

 

I går kväll blev det dags för Sandra Bullock att inta tv. Har inte gillat henne sen hon gjorde miss secret agent, tycker det var en riktigt skit film och efter det såg jag inte mycket av henne . Men i går var det dags för  The blind side. Älskar ju böcker som är verklighetsbaserade och även filmer  , man får mer känsla tycker jag när man vet att det hänt på riktigt.

Filmen var skit bra och jag hade både tårar i ögonen och ett löjligt leende på läpparna filmen igenom. Otroligt sevärd för både tjej och kille så har ni inte sett den, GÅ och SE den...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0