BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE!!!!

Vilken skön kväll jag hade i går hemma hos min fantstiska vän Challe. Jag jobbade till sju i går sen var det bara hem och byta kläder köra en ragga dusch och hoppa på cykeln bort till Challe. Där väntade kalla öl i kylen och underbart god middag och vi åt sittandes ute -lovly!!!!
Blev ju en helt grym kväll i går efter att ha regnat och sett dystert ut.  Vi åt och drack och pratade om allt mellan himmel och jord utan en enda som störde oss. Var längesen jag träffade Challe utan att barnen är med , måste göras oftare bra för själen..

Efter en god middag och massa skratt skulle vi förena nöje med nytta tänkte vi. Halvt runda om fötterna satte vi på Zumba träning och skulle dansa lika bra som dom på filmen. Hahaha gud vad vi hade roligt, ju mer vi drack desto mer gryma blev vi på att dansa Zumba och vi har inte alls stela i kropparna.
Harregud om nån sett oss i går kväll dom måste trott vi har helt knäppa och rymt från psyket. Men vad gör det om hundra år...
Vid halv tolv cyklade vi fram till krogen men det var inga människor alls där och jag började känna mig lite för bra under fötterna för att fortsätta. Det blev massa tjöt och skratt utanför innan vi sa hej då och jag cyklade hem .

TACK VÄRLDENS BÄSTA CHALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0