19:e Agusti....

Har varit och träna och sitter ny duschad  i soffan och är stolt över mig själv och mamma. Mamma skall nämligen nu börjat träna på gymmet och det tycker jag är skit bra för henne och hoppas det ger henne en massa pos effekt.  Men i dag var vi som sagt där och tränade tillsammans en timme, gött nu är det gjort. Men jag skall dit i kväll oxå och ha en date med Challe för att gå igenom musiken till vårat step pass, hoppas hoppas det nu funkar!!!

I går var det inget speciellt som hände, bara en vanlig lugn dag. Solen sken dock mer än vad den brukar såå jag hann tvätta två maskiner och hänga ut den. Sen frostade jag av frysen och gjorde den fin, hur skönt som helst nu till hösten att det tråkiga är avklarat. Skall bara ta kylen någon dag oxå och tvätta rent den. Man vill ju ändå ha det rent där man förvarar sin mat..

På eftermiddagen satt jag och Helena ute på lekplastens och barnen lekte. Grannens barn var oxå ute och lekte med deras kompisar. Helt plötsligt fick Vinnie upp ögonen för en av tjejorna och blev stört förälskad haha kan inte beskriva här hur roligt det såg ut när han jaggade den 12-13 åringa tjej och vile krama och vara med henne. Han gick efter henne hela tiden hahah söta unge. Jaja  han gillar tydligen blondiner ;)

På kvällen var vi uppe hos Kerstin och Rolf på kvällsmat. Är alltid lika mysigt att åka dit och få världens godaste kvällsmat. Barnen lektelite med Leo och Laura och alla var nöjda o glada. Fick även ett paket  så tack så mycket!!

I dag börjar äntligen Ronjas ridning och det skall bli så roligt att få lukta och klappa häst igen. Hoppas det finns kvar i Ronja nu efter sommar uppehållet.


xoxo....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0