TISDAG.....

God kväll på er, nu skall jag uppdatera lite innan mina underbara hemmafruar börjar.
I går slutade jag klockan 13.00 och det var helt underbart med tanke på vädret. Vi hämtade Filippa som jag lovat pass tills Helena slutat och kommit hem. Tjejerna lekte helt otroligt bra och inte nåt bråk alls. Dom var ute hela tiden och jag fick dra in tjejerna för att äta lite pannkakor. Detta är livet när barnen kan vara ut och leka hela dagarna tills det är dags att gå in för att sova.


När Robban kom hem hade han varit och köpt nya tuffa skor till prinsen. Är  glad att slippa kängor nu och ta på dom gympadojor. Fötterna har även växt en st sen sist vi köpte skor.



Träningen i går kväll gick bra, jag körde väldigt hårt i går och dom fick pressa sig till sitt yttersta. Men det är inte många veckor kvar nu och jag vill gärna ge dom den bästa möjliga träningen innan sommaren. Själv har jag lagt in en växel till nu när det kommer till min egna träning. Jag inser att det blir mer och mer frestelser som gott att dricka, man kommer grilla och äta gott osv. Jag kommer aldrig att börja banta, jag har bara ett liv och det vill jag njuta av. Men då gäller det oxå att man tränar. I dag fick Challe köra skiten ur mig på sitt step pass, kommer ha ont i rumpan i morgon  efter gummibanden. Bra kört vännen!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej vännen



Visst är det härligt väder. Idag efter dagis var vi ute en lång stund. saknar bara värmen i vinden så är jag riktigt nöjd.



Ja min blogg blev fin. tack.

Jag gick in på en sida med gratis bloggdesign och bara kopierade den kodmallen och klistrade in den texten. Jätteenkelt.



http://designadinblogg.se/



Här kan man få tips



http://www.designabloggen.se/gratis-bloggdesign



Finns några gratis där



Sök annars på Blogg design i google så hittar du några sidor



Kram

2010-04-13 @ 23:06:58
URL: http://svaneholmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0