SYSTER YSTER...

I går morse var det lite tomt när man vaknade och bara hade ett barn att fixa inför dagis. Tänk att det är sån stor skillnad på att ha ett eller två barn, det trodde jag aldrig innan jag skaffae Vinnie. Vi gick upp tidigt i går oxå eftersom jag skulle jobba i Olsfors halv åtta.
Det gick bra att jobba, tog med mig några barn ut i skogen och lekte och det var riktigt roligt. Slutade klockan halv två och det var väldigt skönt. Hämtade Vinnie på dagis och sen åkte vi hem och la oss i sängen och bara myste.

När Robban kom hem vid halv sex toh jag cykeln till Fröken Emma som hade kundkväll och 20% på allt. Jag hittade mig så klart ett par jätte snygga jeans shorts och ett par leggings i vit spets så nu blir jag snygg till sommaren ;)
Sen skyndade jag mig hem igen för att vara hemma när Ronja kom från sin resa. Tänk vad man älskar sina barn och saknar dom efter bara 24 timmar haha tur är väl det. Jag tycker det är skönt att ha henne hemma igen, trots att hon säkert skulle vara borta lite till på äventyr. Ronja älskade Junibacken och hade haft en kanon dag där.

I dag är min syster och finaste Anton i Bollebygd och hälsar på. Skall bli jätte mysigt att umgås med sin syster en hel helg och Ronja älskar verkligen sin kusin Anton så där blir det lek hela helgen. Vet inte vad vi hittar på i dag, kanske ett besök till badhuset och sen knalleland? Ronja kommer sova hos mormor i natt med Anton. Själv skall det nog bli lite öl och vin med syster och en massa skit prat, det är vi värda.

Nej nu skall jag göra frukost och sen åka upp till mamma och göra upp planer för dagen.
Carpe Diem!


ÄLSKAR DIG SYSTER....

Kommentarer
Postat av: syster yster

Detsamma!

2010-04-30 @ 09:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0