ORKA !!

Jaha då var det dags igen med sjukdomar, denna gången är det Ronja som drabbats och jag undrar om det är möjligt att vara sjuka så här mycket?? Fattar inte varför det aldrig tar slut, tur i oturen då att man inte har ett jobb som man måste vaba i från hela tiden.
Nu måste vi bli friska till Lördag då fröken Emma har sin modevisning och Ronja skall vara med och visa kläder. Hon har sett fram i mot detta länge och kommer bli ledsen om hon inte kan vara med.

I dag hade jag mitt sista core pass för personalen på dagis. Känns lite konstigt att veta att man inte skall vara där mer nu på hela sommaren. Men istället skall jag passa på att rida nån Torsdag istället. Har fått blodad tand igen och vill verkligen rida så mycket jag kan.
Träningen gick bra och efter passet fick jag jättefin present med massa onyttigheter att dricka och äta upp. TACK SNÄLLA SNÄLLA ....

I morgon blir det att vara hemma IGEN och det börjar bli lite segt och ensamt , hoppas att värmen kommer snart och att det göra att barnen får vara friska.

CARPE DIEM......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0