MÅNDAG 5 April.

Nu var väl påsken slut för denna gång och vi har haft en riktigt bra påsk om man tar bort allt skumt med Vinnie. I natt sov han faktiskt bättre och var inte riktigt lika ledsen så många gånger. Jag tog sov morgon i morse och gick inte upp förrän klockan nio, det var helt ljuvligt att slippa bry sig om nåt annat än sig själv.
Efter frukost var det dags för Vinnie att klippa sig. Han är så långhårig, vilket är gulligt som bara den men han ser jnappt nåt. Robban fick fixa till han så nu är han alldels korthårig min gullunge.

under tiden han blev klippt, ser ut som ett frågetecken?

Kunde tyvärr inte ta nåt fint kort på han sen efter det var färdigt för då fick han nåt anfall och bara skrek. Innan stunden är han ganska pigg o glad och sen i nästa sekund blir han jätte ledsen.
älsklingen.

I dag åkte vi in en sväng till knalleland , Vinnie behövde gummitövlar. Ronja fick en  jätte fin jacka och överdrags byxor att ha på dagis och Vinnie två gummistövlar. Efter det handlade jag lite mat innan vi åkte hem igen. Ronja börjar oxå bli förkyld nu så hon låg i soffan hela eftermiddagen och tog det lugnt för en gång skull. Vinnie sov till fyra, så det var lugnt och skönt här hemma.

Vid halv sex åkte jag till träningen. Trodde inse det skulle komma så mycket folk, men det blev en hel del faktiskt. Det var jätte kul och jag tror alla kände sig tunga efter allt påskgodis. Vi körde gärnet och det var skönt efteråt. Träffade Challe en stund vilket alltid är lika roligt.

Nu skall jag snart lägga mig, känner mig trött, ont i huvudet och lite seg så sängen lockar väldigt mycket. I morgon skall jag vara hemma och ta hand om mina barn så dom blir friska nån gång. Skall städa tänkte jag och ta bort påsken för i år.
God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0