MÅNDAG 26/4

God dag på er, tänkte skriva ett litet inlägg medans jag äter lite lunch. I dag har jag inget jobb men jag har massa annat som jag skall göra vilket jag skriver mer om längre fram. I morse var jag med Ronja hos tandläkaren för att kolla hennes tänder. Dom tog en röntgenplåt på tänderna i fall det skulle bli nåt i framtiden. Men allt såg bra ut, tandköttet vat fortfarande lite svullet och att tänderna var lösa var inget konstigt alls. För när vi fick se bilden på tänderna såg vi att hennes nya tänder var på väg ner och hade redan tryck ner mjölktänderna och dom satt inte längre fast i roten. Oh vad stor hon är nu, kommer snart att tappa sina första mjölktänder haha blir alldeles lipig ;)

I går var det en skön Söndag här hemma, efter frukost åkte Ronja och Robban till farmor o farfar för att greja. Jag och Vinnie tog oss en cykeltur, han tycker det är så roligt att sitta där bakom och är mäkta stolt. Vi cyklade upp till mamma en stund och hälsade på. Vid tolv var vi hemma igen för hans middagslur. Medans han sov passade jag på att tvätta och städa på undervåningen. Har alltid mycket lättare att städa när det är fint väder, får mer energi antar jag. Vid kvart i två väckte jag lilleman för att sedan köra upp även han till farmor och farfar. Dom har det så gott där uppe och kan springa ute hur mycket de vill utan att behöva tänka på bilar o annat.

Själv passade jag på att åka in till Borås för lite ögonshopping och bara vara utan en massa tjat. Mamma var snäll och höll mig sällskap. Vi hittade lite små saker och sen handlade vi lite mat innan vi åkte hem igen. Kvällen bestod i att ligga i soffan och titta på tv och mysa med kärleken, en bra Söndag!

I kväll är det träning och jag hoppas det kommer mycket folk trots det fina vädret. I dag blir det mycket styrka på stepen och vi skall jobba igenom hela kroppen. Har ni missat träningen är det bara att komma ner. Core kl 18.00 och Step 19.00.


Carpe Diem..

Här kommer lite bilder när Ronja tränar boxning med sin pappa. Oh ja vi är helt normala hahahah




Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym unge.

2010-04-26 @ 12:09:19
Postat av: Frida

Hon ser ju livsfarlig ut;)

Tack för träningen idag, du är grym:)

2010-04-26 @ 20:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0