LÖRDAG!

Är fortfarande helt orkeslös och trött i kropp och själ, livet känns  rätt tungt just nu .
Alla människor har sina down perioder och jag antar att jag har min just nu, tycket livet är i mot mig bara. Orkar inte ens skriva om allt här utan jag skall försöka se fram åt och hoppas på att min tid kommer. Nån gång vänder det.

Jag klarade mig igenom Torsdagen med jobb, ridning och två tränings pass. Somnade ganska snabbt den kvällen. Men som alla andra nätter vaknade Vinnie vid ett tiden och sen var vi igång igen. Han skrek och skrek och jag fick väl han att somna vid halv tre -tre igen. På Fredag morgonen var jag så trött att jag bara ville gråta. Tänk vad viktigt det är att sova, tänker på alla mammor som har barn som skriker sig igenom nätterna varje dag i flera år. Jag antar att jag varit bortskämd med Vinnie att man glömt av hur jäkla jobbig det är.
Jobbade på odensgården mellan 9-15.30 och det var kanon roligt. Barnen var toppen och solen strålade. Mitt trötta humör blev gensat mycket bättre. hade gympa med barnen och sen var vi ute hela dagen.

Mamma tog Vinnie i går kväll så jag skulle få sova en hel natt och samla krafter. Vid fem åkte vi upp till henne och fikade.Fick vara lite ledsen hos mamma en stund innan jag åkte hem igen haha tur man har VÄRLDENS BÄSTA MAMMA. När jag kom hem var jag helt ensam och jag satte mig i soffan med en öl och höll nästan på att somna. Tänka vad man slappnar av när man inte har några barn omkring sig. Kvällen spenderades framför de nya Ultimat fighting serien som startat. Tränarna för denna säsong är inget mindre än Grymt!

I dag blir det lite god mat och några öl med bästa grannarna, det kommer göra mig gott.
Trevlig Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0