KUNGEN FÅR BESÖK..

I dag väckte jag barnen klockan sex för att vi skulle hinna med allt. Ronja hade sn stora dag framför sig som hon längtat så efter. Hon och sin farmor hade sedan länge planerat att åka till Stockholm för att fira Lenas (farmor) födelsdag.
Klockan sju vat hon hemma hos farmor och jag körde vidare till dagis för att lämna prinsen. Sen åkte jag till Olsfors och jobbade på dagiset.

RONJA och Lena tog tåget från Borås vid tio tiden med siktet mot Stockholm. Ronja hade packat sin väska med spel, pennor, block och lite leksaker så tågresan hade gått bra . När hon ringde mig var hon vid slottet och tittade på vakterna och hon var helt överlycklig. Men dom pratade inte berättade hon  och jag lovar att hon säkert har försökt haha. Men kungen var dock inte hemma och man fick inte gå in i slottet.


När jag ringde vid halv nio för att säga god natt var hon jätte nöjd efter den långa dagen. NU låg hon på hotellet i sängen och myste. I morgon skulle dom besöka junibacken under dagen innan det är dags att komma hem till sin mamma igen. Hoppas dom får bra väder bara.

I morgon kommer min kära syster hit med sin ena kille Anton, Ronja kommer bli överlycklig över att han kommer hit. Men först skall jag jobba i Olsfors på snäckan med de små barnen, skall bli kul eftersom jag alrig varit där innan. Men det är en kort dag, sutar klockan 13.00 redan och sen blir det ledigt på Fredag.

God natt och sov gott vänner och Ronja jag älskar dig mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Cecilia Liljegren

Jag brukar titta in på din blogg och insåg att jag aldrig har sagt "hej".



Så här kommer det: HEJ JESSICA :) Vilka härliga och söta små busfrön' du har.



Kram Cissi



2010-04-28 @ 22:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0