GUD ge mig Kraft o Energi!!!!

Jag orkar inte mer nu, efter två veckor med skrikiga nätter är jag på bristningsgränsen. I natt vaknade Vinnie 01.00 och var super ledsen, lyckades efter ett tag få an att somna om. Men 03.00 vaknade han igen och då var han helt panikslagen och bara skrek och sparkade med sina ben. Är inte lätt när han är liten och inte kan berätta vad som är fel. Efter ett tag av försökande att få han att somna om la jag han i min säng , men inte ens det hjälpte. Han bara skrek och rullade runt o sparkade. Tillslut fick jag gå runt och bära på honom tills han kunde slappna av och somna om. Han har ont i magen, men det finns ju inget man kan göra - TRÖSTLÖST!!!!
Det skär i hjärtat samtidigt som man bara vill få tyst på ugen och själv få sova. Har gått i en trött dimma hela dagen och har världens huvudvärk. Fattar inte hur jag skall orka med allt som är kvar på  denna dag.

Snart skall vi åka upp till ridskolan så Ronja får rida. Vill verkligen inte skita i detta eftersom det bara är en gång i veckan. Efter det har jag träning för dagis personalen , vilket jag måste göra. Men dum som jag är lovade jag att ta Aerobicen i kväll och jag känner redn nu att jag inte orkar eller har lust att ta den. Skulle hellre ha gått och lagt mig och passat på att få lite sömn. Men men lovat är lovat och jag kommer säkert må tio gånger bättre efteråt, det brukar jag göra när jag tränat.

Hoppas nu att han sover lite bättre i natt, annars får jag ta semester från mina barn i helgen haha nån som är sugen???
Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi kan väl tussa ihop våra barn så kan de sköta sig själva i helgen;) Bjarne är på träningsläger hela helgen så jag kommer nog oxå behöva lite semseter sen;)

2010-04-08 @ 21:49:21
Postat av: Mia

Edvin vaknad igår kväll och skrek och spände sig som en båge. fattade att han hade ont nånstans men vart?



Så fick han alvedon och jag masserade hans ben och då slappnade han av och somnade om. så antagligen var det växtvärk.



kanske samma?



Kram

2010-04-09 @ 18:27:13
URL: http://svaneholmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0