24 April Lördag....

Nu har vi klarat av modevisningen på Fröken Emma och allt gick bra. Vädret var kanon med tanke på att vi gick ute, kunde lika gärna ha regnat eller ännu värre snöat. Som vanligt visades massa snygga kläder och man bev jätte shopping sugen. La undan lite kläder som jag får pröva på Måndag igen, var hur mycket folk som helst så jag orkade inte ta det i dag. Men Ronja köte en koffta från Aya Naya jätte söt och en tuff rosa keps.

Ronja och Adam..
Ronja o Adam..
Snygga kläder :)
Villevalla kids..
SÖTNOSAR!


I går var vi bara hemma med tanke på att Ronja varit sjuk och jag kände mig inte hundra heller och trodde jag skulle åka på magsjuka. Men peppar peppar så stannar det vid illamåendde som åker upp och ner hela tiden. När Robban kom hem la jag mig i sängen för att vila en stund.
När jag kom ner igen efter vilan hörde jag bara hur Ronja grät och snyftade inne i badrummet helt hysteriskt. Hon kom ut med vått papper tryckt mot munnen och vägrade låta mig titta. Hon var så ledsen och jag fatat att hon hade jätte ont. Robban berätta att hon trillat in i bordet med munnen först. När jag till slut fick titta såg jag att båda framtänderna var lösa och det blödde, hon hade en slagit i tandköttet och fått en fläskläpp. Fick panik såg det värsta framför mig med en gång haha helt hysterisk. Men eftersom hon fortfarande har sina mjölktänder gör man inget åt det. Hoppas bara nu tänderna fastnar igen och att dom inte blir SVART/GRÅA. Den ena tanden är mycket bättre i dag. Får gå till tandläkaren på Måndag och dokumentera det i fall det skulle bli nån skit senare.


inte den bästa vinkeln att ta kort på.



Hon är fortfarande öm i tänder och läppen men det blir nog bra. Får äta mjuka saker  nu i början så tänderna inte börjar isa eller ila.

I dag blir det lugnt , min morbro Kent har blivit mer sjuk och vi får se vad som händer där. Mamma och moster är nu på sjukhuset med han. Inte roligt nånstans lider med han.

Carpe Diem....



Kommentarer
Postat av: syster yster

Gud va snygg du va!

Stakars Ronja.



Kram

2010-04-24 @ 18:52:32
Postat av: Frida

Va fina ni va!!!

Får nog ta en sväng till Emma nån dag, såg ut att va fina grejer, jag skulle behöva uppdatera min garderob lite....

Ha en bra helg! Kram

2010-04-24 @ 19:00:07
Postat av: Jessica

Ja Frida hon har verkligen fått i en massa snygga kläder och man vill byta ut hela gaderoben till härliga färger. Roligt med modevisning så man får se kläderna och hur man kan mixa dom.



kram

2010-04-25 @ 08:30:22
Postat av: Helena

Fan va snygg du va min vän!!! Synd att jag missade detta!!!! Pöss

2010-04-26 @ 21:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0