20:e

Jaha då har man haft ännu en sjukperiod med lilleman, feber och monster hosta som jag trodde han skulle hosta ut lungorna. Men med hjälp av alvedon och hostmedicin märker jag skillnad redan i dag. Jag är helt förbluffad av hur sjuka alla barn varit detta år, helt hysteriskt. Spelar ingen roll vilket dagis barnen går på för det verkar ha drabbat alla barnen.
Jag ger mig FAN på att detta är en av biverkningarna på den där förbanade svininfluensa vaccinet vi har gett våra barn. Jag är hundra på detta för så sjuka som mina barn är var dom inte innan. Men det är min personliga åsikt. Ingen viste vad det skulle bli för biverkningar eller vad det var vi sprutade i kropparna.


I går var det träning och det kändes helt underbart efter att varit deppig under dagen med sjukdomar m.m. Man kan inte alltid styra livet och vad som kommer att hända och det senaste har varit väldigt tunga dagar/ veckor för mig personligen. Men att få åka och träna kan rädda vem som helst . Det var som sagt två bra pass i går med mycket folk på båda. Nu kör vi bara tre veckor till och det gäller att bita i hop. Jag gar kommit i gång med min egna träning lite mer och det känns bra, tyvärr blir det ingen step i kväll för Robban jobbar sent.

Nu har jag badat lilleman och lagt han för natten, Ronja skall snart in i duschen och sen blir det en tidig kväll för henne oxå. Jag skall jobba i morgon och får lämna barnen tidigt på dagis och då behöver då få sina timmar.

Carpe Diem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0