12 April.

Måndag mogon och klockan är bara 06.10 och jag sitter uppe ensam och njuter av tystnaden. I dag skall jag jobba på Odensgården och börjar klockan 7.30, barnen får sova en stund till eftersom dom får äta frukost på dagis. Tänkte bara passa på att säha hej!

Vilken fantastisk dag vi fick i går, solen lyste och vämre oss rejällt. Jag och barnen ick upp halv åtta, det kändes som om jag bara fått sova några timmar efter en seg natt. När klockan var åtta gav jag mig ut på en träningsrunda och det var helt ljuvligt. Jag blev mycket piggare och gladare när jag kom tillbaka. Jag och barnen åt frukost och sen började jag samla ihop alla vinter jackor och skor. Vill inte se det mer nu och plockade därför ner allt till förrådet. sen var jag och barnen ute och leke på lekplatsen hela förmiddagen. Älskar när man bara kan gå ut och leka tidigt på morgnen.

Ronja åkte med sin pappa upp till farmor och fafar medans jag och Vinie fixade med vår- skor och jackor. När prinsen somnade satte jag mig på balkongen med min bok . Tror ni man njuter då eller? Just i den stunden kändes inte livet allt för hemskt haha. Helena kom efter en stund och vi drack en kall öl i solen och tjötade lite.

Eftermiddagen spenderade vi hos mamma. Hon och Vinnie var ute på lekplastsen och lekte medans jag fick samla lite energi på hennes balkong. Vet att jag ofta skriver det men min mamma är helt fantstisk och ställer alltid upp. Älskar henne så  mycket. Vid fem kom resten av familjen och vi fick god mat innan vi åkte hem igen. En väldigt bra dag helt enkelt.

Nej nu skall jag väcka det finaste jag har och sen blir det jobb fram till ett -lyxigt! Efter dagis skall vi hämta söta Filippa som vi skall passa . Kvällen består av TRÄNING - UNDERBART!

Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0