TORSDAGEN DEN 10 sep

Vilket väder vi har i dag, det är jätte varmt på in balkong och antar att det är det överallt. Så nu går tvättmaskinen för fullt, två maskiner hänger redan ute och torkar i solen. Finns inget bättre än när man kan torka tvätten ute, det luktar så gott. Ja jag tvättar nu igen, och i dag blir det fyra maskiner sammanlagt. Men med tanke på hur mycket vi tränar i våran familj och hur Vinnie skitar ner sig så blir det mycket tvätt. Jag gillar att ha rena kläder och vill gärna tvätta så fort det blir en maskin full. Dammsugit har jag oxå hunnit med under dagen, så mycket för den solen haha. Men jag gillar att ha det fint omkring mig och ännu mer när solen lyser för då ser man all skit hemma.

I går var det inte mycket som hände här hemma. Jag och Vinnie lämnade Ronja på dagis vid nio, sen var det hem och greja med allt. Vinnie sov nån timme och sen busade vi mest och gosade. Efter vi hämtat Ronja var vi förbi en stund hos Emma och jag köpte ett par ny villervalla tights till Ronja. Vinnie fick bara strumpor. Vi var på lekplatsen utanför och lekte en stund , Vinnie vill bara klättra i trappan så det blir ett jäkla spring efter han nu.
Vid halv fem lämnade jag lilleman till mamma som skulle passa honom tills Robban slutat jobba. Jag och Ronja skulle på barngympan som startade i går. Så nu var det dags för Balletkläningen att komma fram igen. Det var så roligt att hon äntligen ficj börja gympa igen, hon har lägtat och lägtat. Ted har börjat nu med så det var full rulle i går. Efter hennes gympa var det bara hem igen och äta lite och byta om till mina träningskläder. I går var det cirkelträning som stod på schemat, var inte jätte sugen med men. Tur att det alltid blir bra bara man kommer ner till hallen och sätter på musiken, då rycks man med och får massa energi. Så det gick bra och det var ett hårt pass som dom stackarna fick köra i går. Synd bara att inte fler kommer och prövar, tror inte folk fattar vilket bra pass det är. 

I dag skall jag ha Core för personalen på Odensgården, det har frågat mig om jag kan köra tio gånger. Skall bli jätte roligt och spännande. Sen har jag kvällens aerobic klockan 20.00, tur att det är sista gången nu hoppas jag. Blir svårt att hinna med allt annars. Men det är inte mitt pass och nästa vecka skall Gabriella vara redo att köra.  Jag skulle kunna ha träning varje dag , men det funkar inte när man har barn oxå.

nej nu skall jag hänga tvätt och sen g§å ut med lilleman på lekplatsen innan dagis hämtning.
xoxo


Jag lagade pannkakor och Vinnie satt på golvet och åt upp dom- Bra samarbete!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Jessica!



Hoppas du inte tog åt dig vad jag sa igår om tvätt och dammsugning...;)(med tanke på vad du skrivit idag menar jag) Jag är nog bara lite avis, jag önskar jag va lika duktig som du:)



Tack för träningen igår, det var lika kul som alltid:)



Ha en bra helg! Kram

2009-09-10 @ 20:45:51
Postat av: Jessica

Haha . nej men du har rätt jag är lite lite manisk med dammsugaren. Står den framme så använder jag den.



Tack själv, är kul med folk man känner så man har nån att prata med. Trevlig helg kram

2009-09-11 @ 07:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0