TISDAGEN DEN 15 SEP

Tänk vad modiga människor är när dom får vara anonyma, då kan man vara stor i käften. Men det är svårare att säga sin åsikt när man skall stå för den, jag är oxå väldigt tuff när jag sitter tex framför tv och har en jäkla massa åsikter om allt och inget. Men jag skulle aldrig gå in på någon annans blogg och lämna en kommentar om jag inte våga skriva vem jag är, känns väldigt fåningt.  Jag tycker det är helt ok att man har olika åsikter om saker o ting , alla kan ju inte tycka samma och det är väl bra det. Men när nån dissar min blogg som jag skriver för mig och mina barn blir jag så förbanad. Jag fattar ju att det är nån jag känner/vetvem det är  eftersom den inte vågar skriva sitt namn. Hade jag inte vetat vem det var så hade personen nog vågat skriva sitt namn. Så till dig, sluta läs min blogg och bespara mig dina idot inlägg och till alla andra om ni vill skriva en kommentar våga skriva erat namn annars låt bli.

Nej nu till något annat roligt. I går efter tandläkaren gick jag och lilleman upp till Högas lekplats för att möta Helena , Ted, Ronja och lilla Jack. Helena hade varit så snäll och tagit med Ronja fån kyrkansbarntimmarna. Så det blev en mysig dag på lekplatsen i det underbara vädret.

Jack spannar in något..

Vinnie äter Rönnbär..

Ronja på väg upp..

Ted dansar ...

Världens finaste små killar..

Sen började barnen bli trötta och då blir det mycket gnäll och starka viljor. Så vi kände att det var dags att bryta upp på Ronja och Ted haha i bland kan dom reta gallfebern på varandra. Hemma igen gjorde vi pannkakor och mumsade på, båda barnen tyckte det var kanon gott. Sen spelade jag och Ronja lite tv-spel i hennes rum. Vinnie var mest i vägen hela tiden och retade Ronja. Han vill vara i hennes rum hela tiden nu och det tycker hon är lagom roligt.
Tur för detta väder säger jag bara, är så skönt att kunna vara ute hela dagen med barnen. Vinnie tycker det är skit roligt att krypa upp för trappan och åka rutschkana ner. Han ser så lycklig ut när han kommer åkades ner. Ronja byggde ett jättefint sandslott som tyvärr Vinnie gjorde sönder.

Träningen i går var underbar, trots det fina vädret kom det kanon mycket folk och dom kämpar o kämpar. Coren var inte så mycket för egen del, men stepen var underbar att bara svettas och kämpa med hela kroppen. I dag blir det dock en träningsfri kväll, vilket man kan behöva . Annars är det tillbaka till tandläkaren och laga mitt skit hål. Men jag som är så rik skall inte klaga utan det har jag tydligen råd med , så bra för mig....

Ha det bäst alla goa som läser min blogg och tycker om den. Tack för erat stöd.
xoxo...


Kommentarer
Postat av: sofi

de e helt sanslöst va vinnie växer han e ju en jätte stor kille nu:) och då ser ja ju honom ofta. ha de bra ta de lungt och bry dig inte om idioterna.

2009-09-15 @ 12:17:15
Postat av: syster yster

Ja jag säger då det. Du har verkligen fått en beundrare. Men du måste väl kunna plocka bort sådana som inte passar in här, eller?



Sis

2009-09-15 @ 14:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0