TISDAGEN 22/9

I bland kan jag tycka sånt här väder är mysigt och skönt, man behöver inte göra en massa saker utan bara mysa hemma i soffan. Ok, inte för många dagar i sträck. Tycker om när det är mörkt ute och man kan tända lite lampor och ljus, blir så ombonat.
I går var det min träningskväll och det är lika roligt varje måndag man får gå iväg och träna. Kände dock att jag inte var 100% i går och det stör mig lite. Man vill ju alltid prestera på sin topp och ge dem som kommer till träningen det allra bästa, men i bland blir det inte som man tänkt sig. Stepen gick lite bättre fast jag var väldigt tung i kroppen och kände mig trött, får ta igen det nästa vecka. Jag fick i alla fall beröm av en på stepen i går och det är så roligt när man får lite beröm, det behöver man.
Kvällen spenderades framför Anna Anka och hennes kompisar, inte klokt vilket liv dom lever haha. Robban spyr hellre än att titta på sån skit, tur för datorn då älskling. Tyvärr älskar jag att titta på all sån skräp tv så Robban spendera mycket tid framför dator.

I dag var det som sagt en lugn dag här hemma, vi lämnade Ronja på dagis vid nio. Och såna här dagar är jag extra tacksam för dagis, då vet jag att Ronja har kanon kul och får leka o stoja inomhus där det finns gott om plats. Jag och Vinnie har tvättat en maskin och dammsugit lite, men nu ser det ut som fan igen haha. Sen har vi legat  i min säng och gosat och busat en stund.  Vid två hämtade vi Ronja och passade på att hälsa på en stund inne på smörblimman där lilleman skall börja. I morgon är det dags för dagis kort och det är lika spännande varje gång och se resultatet. Jag menar man lämnar dom jätte fina på morgonen sen hinner dom leka , busa och kanske vara ute  innan det är dags att ta kort. Då är inte håret så fint som det var, kläderna kan mycket väl vara smustiga och dom kan ha en annan tröja på sig än den man valt till kortet - UNDERBART! Så vem vet hur årets kort blir? Men jag antar att det är charmen i denna åldern.
Nu har jag stekt pannkakor och vi skall mysa en stund med pannkakstårta och tända ljus. Sen blir det väldigt lugnt här hemma, Robban skall träna direkt efter jobbet så han kommer inte hem förrän åtta ikväll .

Xoxo....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0