TISDAG 8 SEP!

Träningen i går var så rolig, för det första var det nytt rekord på Coren med över 60 deltagare- galet mycket folk. Vist är det alltid mycket folk i början men ändå det är super roligt att Coren sprids och folk förstår hur bra det är. Låter som jag startat en ny sekt haha..
Stepen  gick tio gånger bättre än förra veckan, alla hängde med och jag antar att det berodde på att jag var mer skärpt och fokuserad. Tänk att man kan må så mycket bättre av att träna, kroppen och hjärnan får massa energi.
I dag har jag bara lite lite ont i rumpan och det gör absolut inget om den blir lite mer vältränad o fast, får väl se hur benen käns i morgon.

Innnan träningen i går hade jag två väldigt trötta barn här hemma. Vid fyra såg det ut så här hemma hos oss.



Ronja sover aldrig på dagarna , så hon måste ha varit helt slut. Hon titade på en film via datorn och när jag tittade till henne hade hon somnat . Kan säga att det var mindre kul att få henne i säng den på kvällen, helt hopplöst när dom somnar så på dagen.

Nu skall man titta på alla roliga som söker till idol, hoppas denna säsong är bättre än förra. Var inte speciellt imponerad förra gången tyvärr, tyckte alla var för unga. Får se vad det blir denna gången. Annars har vi varit i Borås i dag och shoppat lite. Ronja fick nya fina höst skor och lite kläder. Själv köpte jag mig en väska och en kofta att mysa till i höst. Tyvärr var det mindre roligt när vi skulle åka hem. Bilhelvetet startade inte, batteriet var helt dött och jag var helt lip färdig . Försökte ringa Robban men han hade redan hunnit börja träna så det var helt lönlöst att få tag på han. Det var bara att ragga upp nån och be om hjälp, jäkla bil. Men allt ordnar sig som tur är.
Men det hade inte gjort nåt om man vann lite pengar så man kunde köpa sig en ny och fin bil, men hur skulle det gå till? jag spelar aldrig och köper inga lotter så jag kommer troligtvis inte vinna några pengar.

Nej nu lite choklad och idol . GÖTT
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0