SOVA SOVA ....

Just nu skulle jag bara vilka ligga nerbäddad i min säng, men istället måste jag duscha - orka! Jag gillar inte att göra det så sent på kvällen, men har man tränat så har man. Ja jag överlevde, eller rättare sagt mina ben överlevde cirkelträningen. I dag har träningsvärken varit som värst, det är verkligen sant om att det värsta kommer på dag två. Och jag har varit väldigt orolig om jag skulle klara passet , men så fort man började bli varm i kroppen kändes det jätte bra i benen. Frågan är väl hur man mår på Fredag och Lördag , skall ju ha aerobicen i morgon kväll oxå sen får jag vila lite innan Coren.
Det gick helt ok, jag körde på tufft redan från start för att alla skulle veta hur fortsättningen skall bli. Tyvärr var det bara ca 17 st , fast det är rätt lagom när man skall springa runt och hjälpa folk.

Annars har vi inte gjort så mycket här hemma i dag, Ronja har varit på dagis och haft det bra. Jag och Vinnie har varit hemma hela dagen, i morgon orkar jag inte sitta hemma hela dagen får lite panik att inte ha någon att prata med. Vost är det mysigt med lilleman, men  ibalnd är det roligt att bara prata lite skit med en annan människa. Så i morgon får vi hitta på nåt.  Efter dagis åkte vi bort till smakfullt för en fika, ville bara komma hemifrån och se nåt annat. Ronja och Vinnie lekte lite på deras lilla lekplats och hade jätte roligt. Det var allt som hänt i dag, spännande va???



Nu är det snart finalen i so you think you can dance ....
sov gott xoxo....

Kommentarer
Postat av: Challe

Sötis unge!! =)

2009-09-03 @ 16:08:42
Postat av: Katri

ha ha jag fick en känsla av att han kände igen mig... men det återstår att se. ja han är lite lustig!

Trevlig helg

Kram

2009-09-04 @ 11:34:27
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0