SÖNDAGEN DEN 20:e

Vinnie har kommit in i fel rytmer , han vaknar sex på morgonen nu mera och det är vi inte överens om.
Sju är helt ok för mig att gå upp, men sex är inte ok. Så nu måste jag försöka få tillbaka han på rätt spår, jag menar skit kul när vi skall stlla tillbaka klockan en timme och gå upp fem - NEJ TACK!
Så nu när han vaknar tar jag in han till vårat sovrum och låter han vara i våran säng utan att prata med han.  Men i dag var det ok att gå upp halv sju för vi skall i väg till Sandared . Ronja skall vara med på lek o plask som hon tycker är skit roligt. I dag skall mamma följa med, hon skall ju ha barnen nästa helg då vi äntligen ska få se Helena och Sebastian gifta sig. Då är det bra om hon vet hur det funkar.
Sen skall vi hälsa på min vän Petra som jag inte träffat på jätte länge. Skall tvinga henne att klippa barnen så dom blir fina till dagis korten som skall tas på Onsdag.

I går var jag barnfri några timmar, vilket lyx skall ni veta. Har inte varit barnfri en lördag på över ett år så det kändes väldigt skönt. Farmor tog med sig Ronja till Borås för en shopping tur. Oj oj det är inte lätt nu skall ni veta att ta med henne och shoppa, hon vet vad hon vill ha den fröken. Hon kom hem med en jacka, vinter skor, gympa skor och två underbara filtar haha den ungen. Lena (robbans mamma ) tog med sig lelleman på marknad i Töllsjö. Själv åkte jag med mamma till Nordstan och avenyn i det fina vädret. Vi träffade min moster och det var mysigt att titta på alla människor och i alla roliga affärer utan att ha barnen med sig. Jag fick pengar när jag fyllde år, så jag köpte mig en vinter jacka och ett par nya skor i går. Roligt att shoppa efter denna veckan som varit tuff.  Vi fick några timmar innan jag kände att det var dags att hämta Vinnie.

Kvällen var mysig med jätte god mat, tyvärr inget gott att dricka. Men vi kollade fight night och hade en mysig kväll tillsammans. Nu sover min man och jag måste sätta lite fart så vi hinner bli klara. ha det bra.
xoxo.....


Kommentarer
Postat av: Frida

Ellie har vaknat halv sex-sex nästan varje dag i flera månader nu. Jättekul..... Inte konstigt att man är helt slut jämt.... Om du kommer på hur man ska få dom små att sova längre så kan du ju berätta det för mig;)

2009-09-20 @ 19:43:28
Postat av: Mia

Tuffa tjejen!!



Vart har du köpt den stickade tröjan? Fin var den.

2009-09-20 @ 23:07:21
URL: http://svaneholmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0