MÅNDAG 21 SEP!

Ok, då börjar vi närma oss dagen D då min fina vän Helena skall stå brud. Gud vad vacker hon kommer vara på lördag, fattar inte att dom faktiskt skall gifta sig och bli man o hustru Kommer ha en otroligt rolig lördag med massa vänner och släkt, men som sagt inte förrän på lördag.
I går blev jag och barne fina i håret, Vinnie kan se igen och Ronja fick lite häftihare page . Själv har jag numera kort hår och det känns skit bra än så länge. Gårdagen bestod även av ett besök av en tjej vid namn Sofia. Hon skall sitta barnvakt hos oss när vi behöver hjälp. Vilken tjej hon var kanon bra och jätte gullig och min magkänsla sa bara jajaja. Ronja tyckte om Sofia jätte mycket så det blir kanon bra. Så på Torsdag blir det första gången Sofia passar mina små troll.

I dag är det väldigt lugnt här hemma. Ronja skulle till kyrkansbarntimmar i morse, men hon vägra och ville inte alls och det är inte lik min dotter. Så det vara bara att åka hem igen, hon får givetvis bestämma själv om hon vill eller inte. Vill hon inte nästa vecka så struntar vi i det. Nu skall vi snart ut och ta en promenad och kanske ta en sväng förbi biblioteket och låna böcker. Får väl avsluta dagen på lekplatsen . I kväll blir det träning för hela slanten och det skall bli så jäkla skönt .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Go Ronja!!! Säg nej till dom Kristna fanatikerna!

2009-09-21 @ 14:30:38
Postat av: Jennie i Halmstad

Man behöver inte vara en kristen fanatiker för att gå i kyrkansbarntimmar!! Tror att det är du som håller på att klanka ner på Jessica, du som e så jäkla feg o inte vågar skriva vem du är!

2009-09-21 @ 16:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0