LÖRDAGEN DEN 12:e

Vilken underbar kväll jag hade i går med fina Challe. Vi hinner tyvärr inte träffas så mycket som vi skulle vilja. hon spelar handboll flera dagar i veckan, jobbar , och på helegerna försöker hon ha så roligt som möjligt om hon inte spelar handbollsmatch . Jag har barnen och kan inte hitta på så mycket på helgerna, har träningen , så när jag är ledig är inte hon ledig. Men det spelar ingen större roll på våran vänskap, jag vet att jag alltid har henne vid min sida och vi kommer alltid vara vänner. Vi träffades på krogen i går och åt god mat och drack gott, det var verkligen skit mysigt . Synd bara att Helena inte kunde vara med, det får bli nästa gång då Cypernbrudarna träffas.

I dag blir det mest spännande för Ronja, hon och mormor skall åka in till Borås och gå på bio. Det blir Nicke nyfiken 2 och Ronja har vänta så länge på detta. Så nu sitter hon och tjatar om när dom skall åka haha då vet jag vad vi kommer prata om dom närmsta timmarna.  Vinnie sover och jag skall försöka ta tag i mig själv o hemmet. Kanske skall försöka komma ut på en långpromenad i dag då när det bara är jag och lilleman. Får ju passa på att njuta av vädret så länge som möjligt, snart blir det väl kallt och mörkt vilket oxå kan vara mysigt.  I kväll blir det lugnt, Vinnie är fortfarande förkyld och det verkar aldrig bli bra. Näsan rinner och rinner och hostan ger sig inte - stackarn. Hoppas på friska barn till hösten ju.

Ha en bra och mysig Lördag....
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0