JOBBAR 29/9

Sitter nu på jobbet och har en paus innan kvällsmottagningen kör igång. I dag jobbar jag mellan 13.00-19.00, så min kära mamma är snäll och passar barnen. Känns att det var ett tag sen jag jobbade sist, hjärnan går på halv fart och det tar ett tag innan man  kommer igång. Hoppas att kvällen blir lugn här ändå.
Annars har det inte hänt så mycket i dag, jag och Vinnie lämnade Ronja på dagis i morse och det var riktigt kallt ute. Märkte på bilarna att det var frost och rutorna behövdes skrapas. Men nu när jag tittar ut så skiner solen och löven är så där hösligt fina med olika färger. I dag blev det inte mycket gjort hemma, fick dammsugit upp all sand som låg i hallen efter Ronjas skor. Hon drar in hela sandlådan när hon är ute och leker och jag hatar när det är grus över allt.  Halv ett lämnade jag Vinnie till min mamma. Hon den stackaren har  varit på sjukhuset i dag och kollat sina ögon. Stackaren måste operera sitt ena öga för grå starr och använa droppar i båda ögonen livet ut. Hoppas inte det går i arv till mig. Annars har jag bara varit på mitt trevliga jobb och ätit tårta och choklad muffins .

I går var vi så trötta , Ronja sov till halv nio och jag var helt seg. Så vi stannade inne hela förmiddagen och gjorde inget. Vid ett kom Zelda och lekte med Ronja och jag tog på mig och lilleman och gick ut på lekplatsen. Är skönt att det finns fler mammor hemma som man kan tjöta med om man vill. Så vi var ute så lilleman kunde leka med Loke och Charlie. Men jäklar var vinden var kylig i går det var inte så mysigt att vara ute om man säger så, men barnen tyckte det var roligt  att leka i sanden så vad gör man inte. Vid tre blev jag räddad av Anna och blev hembjuden till henne på fika. TACK ANNA!
Var första gången jag var hemma hos henne och jäklar vilket fint hus dom bodde i, man blir så sugen på att själv hitta nåt eget att fixa iordning. Men då måste man först hitta sig ett jobb. Ronja , Adam och Emma lekte kanon bra, tyvärr hann vi bara stanna i 1 1/2 timme till Ronjas stora besvikelse.  Men det får bli fler gånger Anna . Sen var det bara att stressa hem och fixa mat innan min träning började.  
Coren var först och det kom över 50 st , blir alltid lika glad och förvånad över hur många som tagit sig an denna träningsform. Sen var det Step och där var vi ett 40:tal, och vi kämpade så svetten rann
och roligt som tusan var det. Älskar verkligen min pass och träffa alla glada trevliga människor. Hoppas dom tycker lika dant.
Kvällen spenderades framför fru Anka och de andra lyxfruarna, vilka "idioter" fast det är väl mycket spel för galleriet antar jag. Robban därimot dör en långsam död när han ser sån skit på tv, stackars min älskling haha.

Nej kära ni nu skall jag städa lite och stänga lite rum. Glöm inte att kolla idol i kväll.
xoxo 

Kommentarer
Postat av: Frida

Och vi älskar att vara på dina pass!!!! Riktigt roligt nu när man börjar få till stegen:)

2009-09-29 @ 21:28:40
Postat av: Jessica

Ja Frida i Måndags var det härligt tempo, skit kul!

2009-09-30 @ 07:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0